خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/29 - 08:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شهبازی:

اقدامات مربوط به راه اندازی پتروشیمی نهاوند انجام شده است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات مربوط به راه اندازی پتروشیمی نهاوند انجام شده و برای واگذاری زمین منتظر مجوز کمیسیون است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی  گفت: اقدامات مربوط به راه اندازی پتروشیمی نهاوند انجام شده و برای واگذاری زمین منتظر مجوز کمیسیون است که متأسفانه استان در زمینه برگزاری جلسه برای واگذاری مجوزهای لازم و شروع کار تعلل دارد.



وی با اشاره به اینکه مجوز خوراک برای پتروشیمی نهاوند اخذ شده است، تصریح کرد: برای مجوز واگذاری زمین باید یک کمیسیون در استان برگزار شود که حدود سه ماه است تشکیل نشده و اقدامی صورت نگرفته است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ضمن اینکه از کمیسیون مربوطه در استان و استانداری خواست تا در برگزاری جلسه تسریع داشته باشند، خاطرنشان کرد: پتروشیمی نهاوند با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای حدود ۳۰۰ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.



شهبازی بیان کرد: با موافقت وزارت نفت مجوز خوراک پتروشیمی نهاوند اخذ شده و در حال حاضر تنها معطل واگذاری زمین است و البته زمین هم در نظر گرفته شده و همه استعلامات لازم هم انجام شده و تنها کمیسیون مربوطه در استان تعلل می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 360313
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار